niedziela, 25 czerwca 2023

Patchworkowa kartka na każdą okazję

 

Witajcie Kochani!

Znów nadszedł dzień, w którym inspiruję Was do twórczego działania z Agateriowymi produktami. Mamy już wakacje, a co za tym idzie trochę więcej wolnego czasu, więc postanowiłam trochę uporządkować swoją pracownię. Każda scraperka ma zapewne mnóstwo skrawków i resztek papierów lub gratisowych pasków, z którymi nie wiadomo co zrobić. Dziś mam na nie pomysł - kartka patchworkowa.

Jeśli chcecie zobaczyć, jak powstawała, to zapraszam na TUTORIAL na kanale You Tube (klik)

Wiecie, że lubię miksować różne papiery, więc nie zważając na nazwy kolekcji poszukałam skrawki pasujące mi kolorystycznie. Dziś trafiło na połączenie fioletu z miętą, bo wygląda według mnie bardzo świeżo i kojarzy mi się z letnim klimatem.

Jedna z warstw tej kartki powstała z wykorzystaniem wykrojników patchworkowych. Jest to zestaw, który pomoże Wam kreatywnie zagospodarować ścinki. 

Kwiaty z foamiranu, jakie stworzyłam do tej kartki, zostały uzupełnione stempelkami imitującymi pręciki. Zakochałam się w tych stempelkach od pierwszego użycia i już wiem, że dzięki nim kwiaty będą u mnie powstawać częściej.

Kompozycję ubogaciły też listki. Przygotowałam dwa rodzaje liści - jedne embossowane na miętowo, a drugie odbite na papierze scrapowym. Żyłki widoczne na stempelkach dodają pracy fajnego charakteru, który bardzo lubię.

Całość na koniec uzupełniłam jeszcze okolicznościowym napisem z zestawu stempli, zatem moja kartka jest kartką urodzinową. Zmieniając jednak zwieńczenie tortu i napis możecie wykorzystując tą samą kompozycję i stworzyć pracę na dowolną okazję: imieniny, ślub, rocznicę...

To jak, namówiłam Was na patchworkowe kartki? Zainspirujcie się!

Zapraszam na TUTORIAL.










W pracy wykorzystałam następujące produkty:



Pozdrawiam serdecznie. 
Evela




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...