środa, 21 czerwca 2023

Kartka na Dzień Ojca

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)


Oprócz Dnia Dziecka w czerwcu obchodzimy jeszcze jedno rodzinne święto, czyli Dzień Ojca :-) Z tej okazji przygotowałam męską kartkę w stylu steampunk:

Besides Children's Day we celebrate another family special in June, that is, of course, Father's Day :-) And on that occasion I created a masculine steampunk card:

Na wytłaczanym kartonie tła naniosłam wzór pisma za pomocą maski i pasty, a po wyschnięciu umieściłam motywy wycięte z papieru oraz kilka zębatek, które embossowałam czarnym i rdzawym brokatowym pudrem. 

Upon a folder-embossed background I applied a handwriting pattern using a stencil and modeling paste. When the bacgkround was dry, I added a cluster of cut-out paper images and a couple of chipbard gears that I embossed with black and rust glitter powders.

Embossowałam również wycięty z tekturki misterny napis:

I also embossed the filigree chipboard sentiment:

Kartka jest warstwowa, ale bez problemu zmieści się w kopercie na wypadek, gdyby nie można było wręczyć jej osobiście:

The card is layered, but will easily go into an envelope in case you couldn't give it personally:

 


A oto lista produktów, jakie wykorzystałam:

Here's the list of products I used:





I to już wszystko na dzisiaj, zaglądajcie na naszego bloga, a na pewno znajdziecie tu inspiracje dla siebie :-)

That's all for today, do visit us regularly and I'm sure you'd find some inspiration for you :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...