piątek, 18 sierpnia 2023

Łączenie masek i stempli do stworzenia tła

Cześć, 

tu Asia Szczurowska z kolejnym wpisem do art journala, w którym stworzyłam tło przy użyciu masek i stempli od Agaterii.

Na początku sierpnia miałam live dla Agaterii podczas którego opowiadałam jak ja podchodzę to tworzenia wpisów. Jesli Was na nim nie było, to zachęcam do obejrzenia (jest zapisany na FB Agaterii).

Jak stworzyłam tło? Wybrałam maskę i kolory tuszy z którymi chciałam pracować. Następnie dołożyłam do tego moje ulubione stemple i pochlapałam mgiełkami.

Na niektóre odbitki nałożyłam przeźroczysty puder do embossingu (na zdjęciu powyżej widać że niektóre odbitki są chropowate) 
Na koniec przykleiłam naklejki. Tworzenie tego wpisu to była świetna zabawa:) 



Użyłam:







Kreatywnego dnia




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...