niedziela, 20 sierpnia 2023

Lodowa przyjemność

 Witajcie

Słoneczko daje popis swoich możliwości, więc dziś, mam dla Was coś, co w ostatnich dniach często gościło w Naszym domu- lody!  A ponieważ w Agaterii mamy do nich idealną bazę, postanowiłam zrobić ich ,,dietetyczną,, wersję. W swoim rożku postawiłam na smaki: śmietanka, mięta i malina, mniam!

 Z tekturkowych sopli zrobiłam ,,kapiące,, lody, tekstura rożka powstała z maski romby, na wierzch brokatowa posypka i mamy swój deser :)

Urlop dopiero przed nami, ale na hdfce na pewno będzie jakieś wspólne zdjęcie :)


Papierowelove Judi JJ


Na Agateriowym kanale You Tube czeka na Was tutorial 








Papierowelove Judi JJ

Papierowelove Judi JJ

Papierowelove Judi JJ

Papierowelove Judi JJ

Papierowelove Judi JJ

Papierowelove Judi JJ

Papierowelove Judi JJ



W tym projekcie użyłam:

    
 


  







Do następnego wpisu, Judi














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...