wtorek, 29 sierpnia 2023

Pozytywna kartka urodzinowa

 Cześć! Dziś przychodzę do Was z pomysłem bardzo pozytywnej, letniej pełnej zieleni kartki urodzinowej. Myślę, że tego typu projekt jest bardzo uniwersalny i sprawdzi się zarówno jako kartka dla dziecka jak i osoby dorosłej. Sami zobaczcie :)


Jak wykonać taki projekt? To nic trudnego, a dobra zabawa przy tym gwarantowana :) Bazę okleiłam papierem scrapowym, a następnie docięłam nieco mniejszy kawałek papieru akwarelowego, z którego stworzyłam główną warstwę. Na początek pokolorowałam papier pyłkiem Lindys magicals w odcieniu zieleni. Zabawa pyłkiem i wodą sprawiła, że na kartce pojawił się akwarelowy wzór. Po wysuszeniu przyłożyłam wybraną maskę (wzór koła) i spryskałam mgiełką Distress w kolorze żółtym, dzięki czemu na tle pojawiły się żółte bąbelki, wybrane z nich po wysuszeniu obrysowałam czarnym pisakiem. Dodałam kilka ciemo zielonych chlapań. Po wyschnięciu moje tło dokleiłam do kartki używając dystansu. 


Na środku umieściłam naklejkę z uroczą żabką podbijając ją delikatnie kółkiem papieru scrapowego. Obok stworzyłam niewielką kompozycję z słonecznikiem wykonanym z bawełny oraz stemplowanych liści. Kontrastu dodały stemplowane biedronki, które podobnie jak liście wykonałam z papieru akwarelowego i pokolorowałam za pomocą kredek akwarelowych. Na koniec dodałam napis , i trochę "bazgrołków" czarnym pisakiem.











W projekcie wykorzystałam:

  
 




Mam nadzieję, że ten projekt wywołał uśmiech na Waszych twarzach :)

Pozdrawiam,

Marta Papierowe Agrafki







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...