sobota, 12 sierpnia 2023

Ślubnie w błękitach

Witajcie🤗Zanim przejdę do projektów wakacyjnych i uwieczniania letnich wspomnień, pozostanę jeszcze chwilkę w klimatach ślubnych. Dziś zapraszam na inspirację w odcieniach błękitu. 

Wierzchnia warstwę ozdobiłam wzorem z maski "Romby" przy pomocy niebieskiego tuszu. Dodatkowo w kilku miejscach beżowym tuszem odbiłam tekstowy stempelek i delikatnie zembossowałam go białym pudrem. 

Centralne miejsce zajmuje ażurowe tekturkowe serduszko, które przewiązałam błękitną wstążką. Dodałam ręcznie robione kwiaty z foamiranu, małe różyczki oraz listki - wycinankowe oraz stemplowane i embossowane na kalce białym pudrem. Znalazło się też miejsce na ślubny napis - dedykację.



Do przygotowania tej pracy użyłam następujących produktów:
Pozdrawiam serdecznie ❤️
Ania - Craftowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...