niedziela, 27 sierpnia 2023

Album maluszka

 Witajcie Kochani!

Jeśli znacie moją twórczość, to wiecie, że dziecięce albumy to jest to, co w scrapbookingu kocham najbardziej. Dzisiaj przychodzę do Was nie tylko z inspiracją albumową, ale również z 

TUTORIALEM na wykonanie tego albumu! (klik)

W swojej pracy wykorzystałam gotową bazę albumową, którą dość oszczędnie okleiłam papierem scrapowym. Aby zdjęć zmieściło się jak najwięcej, to wykonałam na klapkach dodatkowe kieszonki, które ozdobiłam dziurkaczem brzegowym.

Wewnątrz albumu pierwsze skrzypce gra duża tekturka ze zwierzątkami, pełniąca funkcję metryczki urodzenia. Do udekorowania albumu użyłam elementy z kolekcji papierów oraz wycinankę w kształcie wózka.

 Maty na zdjęcia oznaczyłam stemplami foto, aby użytkownik albumu od razu wiedział, jakiego wymiaru zdjęcia należy wkleić. Ponadto maty ostemplowałam imitacją przeszyć, które są dodatkową ozdobą.

Na okładce wykorzystałam uroczą misiową grafikę oraz tekturkowy napis "Album maluszka".

Jeśli ten pomysł się Wam spodobał i macie ochotę zrobić podobny album, to inspirujcie się do woli.

Zapraszam na TUTORIAL na Agateriowym kanale You Tube (klik).








Wykorzystałam następujące materiały:




Pozdrawiam serdecznie,

Evela

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...