niedziela, 13 sierpnia 2023

Album - Morskie Opowieści.

 Album- Morskie Opowieści.

Witam Was w wakacyjnym klimacie, a moja dzisiejsza inspiracja to album – Morskie opowieści. Kiedy chcę zatrzymać wspomnienia w pięknej oprawie sięgam po albumy. Harmonijkowy album- jaki prezentuję- można postawić na półce jako dekorację lub w formie książkowej złożyć do szuflady.





 Wybrałam kraftową bazę, na której za pomocą masek i stempli wykonałam samodzielnie tło do zdjęć. Wzory kotwicy i maski- kora wprowadziły morski klimat na karty projektu, a uniwersalne stemple pismo i chlapania dopełniły całości.



Pasta strukturalna i tusze w kolorach błękitu wpisują się w temat albumu i ładnie ze sobą współgrają.




Zdjęcia ułożone na stronach albumu zostały ozdobione niewielkimi kompozycjami. Do ich wykonania posłużyły mi morskie elementy i bileciki oraz tagi wykonane ze stempli. Całości dopełniły piękne wzory muszelek, które powstały na bazie stempli i akwareli.




Każde ze zdjęć niesie ze sobą przesłanie - krótki napis, który jest nieodzownym elementem w albumie. Teksty jakie użyłam to tekturkowy zestaw napisów do ATC, idealnie się tutaj sprawdził.




Okładkę albumu zdobi shaker w kształcie łódeczki, pobarwiony tuszem na granatowo, w środku umieściłam niebieskie mikrokulki, aby przypominały wodę morską.


Mam nadzieję, że projekt zachęci was do pracy z masami i stemplami, do tworzenia własnych projektów. 

Z morskim pozdrowieniem Ahoj - Paulina MazurekArt


Szczegóły całego procesu tworzenia znajdziecie na kanale YouTube:


Materiały jakie zostały wykorzystane w projekcie:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...