wtorek, 28 listopada 2023

Kartka ze świątecznym wiankiem

Witajcie!

Maskę wianek 1 mam już od kilku lat i niezmiennie sięgam po nią najczęściej w okresie przedświątecznym. Tym razem postanowiłam ją wykorzystać tworząc kartkę. Wzór przez maskę odbiłam przy pomocy pasty modelującej. Na jeszcze mokrą pastę wysypałam oliwkowy puder do embossingu i potraktowałam nagrzewnicą. 



Powstały wianek postanowiłam ozdobić. Dodałam kwiaty, papierowe gałązki, wstążkę oraz wycinankę pierniczki i gałązki jarzębiny z zestawu listków 1. Całą kartę pochlapałam białą farbą i dodałam napis "Szukaj magii" z zestawu sentencji 1, który wprawdzie nie jest świąteczny ale bardzo mi się z czasem świąt kojarzy. 

Uwielbiam czas świąt i zawsze odnajduję w nim magię, a Ty? 

Zerknij jakich materiałów użyłam do stworzenia tej inspiracji: 

Pozdrawiam ciepło, 
Ewelina - Unana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...