środa, 8 listopada 2023

Świąteczny tag

 Witajcie :) 

Mam dla Was dziś kolejną już świąteczną inspirację.
Tym razem postanowiłam stworzyć świąteczny tag.

Na dużą prostą bazę taga z hdf nakleiłam delikatny papier, następnie przez maskę zimowy boder odbiłam wzór pastą modelującą.


 Wierzch taga ozdobiłam kompozycją.
Zaczęłam od odbicia stempla wianek śnieżynki  zembosowałania pudrem Diamentowy Pył na kraftowym papierze, z którego wcześniej wycięłam koło.
W centralnej części taga umieściłam wycinankę zimowe auto
Wystarczyło dodać kwiaty poisencji, gałązki, odrobinę taśmy washi i wstążkę by tag nabrał magicznego klimatu pomimo.

Wykorzystane produkty:


Pozdrawiam serdecznie, 
Ewelina - UNANA





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...