sobota, 11 listopada 2023

Świątecznie z lekkim błyskiem

 Witajcie 🤗 W końcu ruszam i ja z zimowo- świątecznymi inspiracjami❄️ Jako pierwszą przygotowałam lekko błyszczącą świąteczną kartkę:

Bazowałam na papierze kraftowym i srebrnym lustrzanym kartonie. Do przygotowania tła użyłam nowej agateriowej maski ze sweterkowym wzorem - skradła moje serce od pierwszego wejrzenia 😍 Wzór naniosłam pastą modelującą i jeszcze mokry posypałam drobniutkim brokatem, dzięki czemu delikatnie się mieni i sprawia wrażenie jeszcze bardziej wypukłego. 

Na wyciętym wykrojnikiem kole z kalki odbiłam i zembossowałam złotym pudrem stempelek ze śnieżynkowym wiankiem - to również nasza świąteczna nowość❄️

Dodałam również napis - sentencję. Przyznam, że zawarte na niej słowa bardzo mnie wzruszają...

Kompozycję uzupełniłam poinsecjami, ręcznie wykonanymi z foamiranu, wycinankami oraz embossowanymi stempelkami liści ostrokrzewu.


Oto produkty, których użyłam w tej pracy:




Pozdrawiam serdecznie ❤️
Ania - Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...