wtorek, 14 listopada 2023

Świąteczny dekor

 Witajcie, dziś mam dla Was pomysł na świąteczną dekorację z wykorzystaniem baz laski cukrowej z HDF.



Do wykonania mojego dekoru wykorzystałam dwie bazy lasek cukrowych. Bazy pokryłam nierównomiernie pastą strukturalną pękającą, dzięki czemu powierzchnia bazy nabrała ciekawej struktury. Całość pomalowałam na czerwono a następnie delikatna warstwą czerwonej farby metalicznej, która nadała ładnego połysku. Bazy skleiłam ze sobą za pomocą gel medium, a w miejscu klejenia ułożyłam ozdobną kompozycję. 

Wśród sztucznych gałązek , sizalu i ręcznie robionych kwiatów poinsecji znalazły się gałązki jemioły z HDF, które pomalowałam na zielono i dodatkowo pokryłam zielonym woskiem. Grawerowane tekturki liści ostrokrzewu oraz wycinanki ostrokrzewu pokryte pudrem do embossingu w kolorze diamentowy pył.

Na końcu całość pokryłam delikatnie pastą śniegową i posypałam białym połyskującym brokatem.

Taka przestrzenna dekoracja będzie piękną ozdobą na kominek czy drzwi.

Jak Wam się podoba taka propozycja?















W projekcie użyłam:


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...