niedziela, 26 listopada 2023

Kartki pachnące świętami

 Witajcie Kochani!

Święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się z zapachami pomarańczy, cynamonu i oczywiście choinki. To właśnie zapachy stały się inspiracją do powstania dzisiejszych kartek. 

Jeśli chcecie stworzyć ze mną pracę działającą na wszystkie zmysły, to zapraszam na TUTORIAL (klik)

Pierwsza praca nawiązuje do stylu eko. Tło stanowi potrójny wianek, który wykonałam tuszami oraz pastą modelującą. Głównym elementem tej pracy są Agateriowe tekturki - filiżanka oraz pierniczki. Wykorzystałam również naturalne dodatki w postaci juty, lasek cynamonu i gwiazdek anyżu. Dzięki nim kartka naprawdę pachnie! 

Ponieważ moja kolejna inspiracja pojawi się już po świętach, to musiałam koniecznie pokazać Wam dzisiaj mój pomysł na szybką kartkę z choinką. Na tło wystarczyła odrobina gładkiego papieru scrapowego w nasyconym kolorze. Pierwsze skrzypce gra tutaj wycinanka choinka, którą wyembossowałam pudrem diamentowy pył - efekt wow murowany!

Obie kartki uzupełniłam napisami ze stempelków. W sklepie Agateria Craft dostępnych jest mnóstwo świątecznych napisów, więc zajrzyjcie tam koniecznie!

Jeśli zachęciłam Was tym wpisem do stworzenia klimatycznych, lecz łatwych kartek na święta, to zapraszam na kanał You Tube, gdzie znajdziecie mój TUTORIAL (klik).














W pracach wykorzystałam:







                                 
                      

Pozdrawiam serdecznie. Evela



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...