piątek, 17 listopada 2023

Laseczka jak lukrowana

 Cześć, tu Asia Szczurowska

Nadal w klimacie świątecznym:) Widzieliście już nasze laseczki? Pewnie tak, bo już inspiracje z nimi się pojawiły, także na blogu.

Są one fajnym pomysłem na ozdobę na choinkę ale także dobrze się sprawdzą jako dodatek do prezentu.


Można je ozdobić wykorzystując wiele technik. kształt mają łatwy, myślę że nawet dzieci sobie z nimi poradzi.



Kilka słów o mojej pracy.

Na zielonej kartce odrysowałam kształt laseczki. Kartkę wycieniowałam przy pomocy zielonej kredki i dodałam stemple. Była już gotowa do przyklejenia.



Laskę pomalowałam na czerwono, dodałam ten sam stempel co na zielonym papierze oraz dorysowałam kreskę pisakiem do embossingu. Kreskę posypałam złotym pudrem do embossingu.



Na zielono pomalowałam także HDFowe gałązki. Posypałam je delikatnie złotym i oliwkowym pudrem. Jagórki pokryłam kroplą gęstego kleju i posypałam czerwonym pudrem do embossinhu.



W kompozycję wkleiłam także nowe tekturki w kształcie liści ostrokrzewiu.




Użyłam:

 
 
 

Kreatywnego dnia,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...