wtorek, 16 lipca 2024

ATC świecące w ciemnościach

Cześć, tu Asia Szczurowska.


Lubię robić ATC, zwłaszcza jak są zloty :) Na dzisiejszą inspirację mam dla Was mediowe ATC, pełne Agateriowych produktów, które były rozdawane podczas DWC. Ktoś dostał taką kartę we Wrocławiu ?:)

Niektóre stemple mogą służyć jako główny element pracy. Ja wybrałam motyle. 

Na grubszym małym papierze położyłam maskę z kółkami (już wiecie, co mają kółka do motyli?) i przerysowałam kółka przy pomocy fluorescencyjnych farb akwarelowych. Jak pierwsza warstwa wyszła to ułożyłam maskę inaczej. Dzięki temu kółka się na siebie nachodzą. Następnie odbiłam na takim papierze motyle i wycięłam.

Proste? Tak, ale jaki efekt ;)


Przygotowałam też plecki. Wzięłam kartkę z drukarki i oglądając coś na telewizorze odbijałam plecki które po podpisaniu wycięłam. Hurtowe robienie plecków to duża oszczędność czasu:)


Kilka słów na temat tła. 
Najpierw zrobiłam płaskie elementy : naniosłam konieczynę marokańską, dodałam plamy, przybiłam stemple w tle, a następnie element 3d - wzór przez pastę.











A teraz drobna niespodzianka, jak je odpowiednio naświetlić, to w ciemności wyglądają tak! ;)





Użyłam:

 
  

 









Kreatywnego dnia,



1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...