sobota, 13 lipca 2024

Urodzinowe słoniątko

 Witajcie 🤗 Dziś, podobnie jak poprzednio też mam dla Was karteczkę w tematyce dziecięcej. Ostatnio jakoś bardziej mi po drodze z takimi prostymi kompozycjami:

Niedawno na agateriowych półkach pojawiły się warstwowe tekturki - zwierzątka. Jedną z nich -słonika- pokolorowałam kredkami akwarelowymi i wykorzystałam do mojej pracy. Akcent urodzinowy to baloniki. Wykonałam je przy pomocy balonikowej maski i idealnie pasujących do niej stempli - bardzo lubię ten duet 🙂 Tutaj najpierw naniosłam tusz przez maskę, następnie odbiłam stempelki i wycięłam - elementy ozdobne gotowe🤗 

Tło kartki ozdobiłam stempelkowymi przeszyciami i dodałam napis z zestawu uniwersalnego. Skusiłam się też na kilka lśniących cekinków. 

Do tej pracy użyłam następujących produktów:





Pozdrawiam serdecznie ❤️ 
Ania - Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...