wtorek, 23 lipca 2024

Wiatr we włosach

 Cześć, tu Asia Szczurowska


Od dłuższego czasu w moim art journalu była niedokończona praca. A właściwie to same fioletowe plamy i czarna obwódka.
Jak pojawiła się nowa maska - kobiety z kwiatami w kapeluszu, to wiedziałam, że muszę jej użyć. Przyłożyłam do starego tła i wiecie co? Pasowała :)


Przy pomocy tuszu nałożyłam maskę a później posypałam czarnym pudem do embossingu.


Dodałam też drugą maskę - liście. Obie maski pasują do siebie idealnie prawda?


Wszystkie wzory obrysowałam białym markerem z farbą plakatową. Wcześniej były za mało widoczne.


Dookoła strony odbiłam stemple. Na koniec dodałam napis "rób to co kochasz". Napis celowo jest mało widoczny, królować ma pani w kapeluszu.

Znasz już tą maskę? Udało Ci się z nią coś stworzyć?

Użyłam:

 
 
 


Kreatywnego dnia,








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...