środa, 10 lipca 2024

Dla małej księżniczki

 Witajcie🤗 Dziś miała się tu pojawić inna praca, ale kiedy otworzyłam paczuszkę z agateriowymi nowościami, od razu wiedziałam, że zmienię swoje plany ;) i tak powstała księżniczkowa karteczka w stylu clean&simple:

Przyznaję - te mini baletnice całkowicie skradły moje serce 💕 wybrałam trzy z nich i pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Są niezwykle urocze😍😍 Tło mojej karteczki wykonałam przy pomocy maski "Bańki" i tuszów Distress Oxide. Dodałam też troszkę chlapnięć. Karteczka w założeniu miała być delikatna i prosta ale nie mogłam się oprzeć kilku cekinkom i błyskotkom. Na koniec dołączyłam napis - stempelek z zestawu uniwersalnego




Do tej pracy użyłam następujących produktów:


Pozdrawiam serdecznie ❤️ 
Ania-Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...