wtorek, 2 lipca 2024

Kartka imieninowa

 Hej. 

Moje projekty najczęściej są przestrzenne, z tworzonymi przeze mnie kwiatami.
I tak też jest w dzisiejszej inspiracji. 

Tworząc imieninową kartkę dla mamy zdecydowałam się na kwiaty z usztywnionej tkaniny. Dodałam im pręciki korzystając ze stempla pręciki kwiatowe uniwersalne. 
Papiery ozdobiłam odbitką ze stempla pismo tło w pionie . Wybrałam tusz w kolorze różowego złota. 
W centralnej części kartki umieściłam papierową serwetkę, na niej zbudowałam kompozycję. Wykorzystałam wycinankę Wianek 4, którą pocięłam.
Dodałam wspomniane wcześniej kwiaty.
Nie mogło zabraknąć też liści. Jedne z nich to zembossowane pudrem w kolorze różowego złota liście z zestawu stempli dzika róża (moje ulubione). Drugie listki to zembossowane oliwkowym pudrem stemple listek embossing 2
Dopełnieniem całości jest wycinankowy napis "Kochanej mamie'.

Powstała delikatna kartka, ale z dużą ilością detali, które czynią ją wyjątkową. 





Wykorzystałam takie produkty: 


Pozdrawiam ciepło,

Ewelina Unana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...