środa, 24 lipca 2024

Sisters

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!

Dzisiaj przynoszę Wam delikatny dziewczęcy layout o więzi siostrzanej - a jego letni klimat jest nawiązaniem do miejsca powstania zdjęcia, czyli nadbałtyckiej plaży:

Today I bring you a delicate girly layout about the sisters' bond - its summer theme refers to the place of taking the photo, i.e. a beach by the Baltic sea:


Najpierw ozdobiłam tło pod zdjęcie: naniosłam wzór kamiennego murku z maski różnymi kolorami tuszu, dodając wzór kotwic z kolejnej maski, tym razem za pomocą pasty modelującej. Na koniec tu i ówdzie odbiłam wzór kropeczek trzymając stempel w palcach, by uzyskać niejednolite odbicie:

First I decorated the background for the photo: I applied the stone wall pattern using a stencil and various colours of inks, then I added another pattern, the anchors, with another stencil and modeling paste. I completed the design with the polka dot stamping, holding the stamp in my hand to get an uneven impression:



Tytuł layoutu powstał z użyciem tekturowych literek, które embossowałam jeansowym pudrem. Nagrzewałam go dłużej niż konieczne, by wydobyć białe drobinki bazy. Efekt jest moim zdaniem świetny!

I made the title of the layout using chipboard letters that I embossed with the jeans ep. I heated it up longer than necessary to make the white base particles show up. I think the effect is great!


A oto produkty z Agateriowych półek:

Here are the products from the Agateria shelves:

Maska Murek 3

Maska Kotwice - tło 

Stempel Tło 7 - Kropki

Alfabet - małe litery 

Puder do embossingu jeansowy


I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...