wtorek, 24 września 2024

Czerwona kartka bożonarodzeniowa

 Witajcie :) 

Czerwień to must have bożonarodzeniowych projektów :) i ja postanowiłam sięgnąć po czerwień i stworzyłam kartkę z jej użyciem. 
Zaczęłam od przygotowania tła na drugiej warstwie - stworzyłam wzór z użyciem maski border zimowy
Na środku przykleiłam wycinankę wianek śnieżynki 1, na środku każdej śnieżynki przykleiłam ozdobny błyszczący dżet. Dodałam grafiki bożonarodzeniowe - lampion i prezenty wycięte z kolekcji papierów. 
Na koniec dodałam napis "Rodzinnych świąt przy wigilijnym drzewku", który odbiłam stemplem i czerwonym tuszem. 

A Twoje świąteczne wspomnienia jaki mają kolor? 
Wykorzystane produkty: 



Pozdrawiam ciepło, 
Ewelina UNANA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...