sobota, 14 września 2024

Sowa mądra głowa - czyli szkolne klimaty

 Witajcie 🤗 Za równy miesiąc będziemy obchodzić Święto Edukacji Narodowej czyli tzw. Dzień Nauczyciela. Warto już teraz pomyśleć o drobnych upominkach. Dziś mam dla Was inspirację z tej właśnie okazji:

Do wykonania tła wybrałam maskę z cyframi i literami - to zdecydowanie szkolne klimaty 😉 Naniosłam przez nią tusze Distress w odcieniach pomarańczowych i brązowych. 

Na papierze akwarelowym odbiłam czarnym tuszem stempel sowy i pokryłam go bezbarwnym pudrem do embossingu. Następnie pokolorowałam obrazek tuszami i kredkami akwarelowymi. Przygotowałam również kolorowe kredki - wykorzystując stempel ołówka. Obrazki wycięłam i umieściłam na dystansach, aby dodać kartce nieco przestrzenności. Dodałam trochę sizalu oraz napis - podziękowanie. Udekorowałam karteczkę wstążka, sznureczkiem, ozdobnym drewnianym guzikiem i kilkoma cekinami. 




Do tej pracy użyłam następujących produktów:


Pozdrawiam serdecznie ❤️ 
Ania-Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...