wtorek, 10 września 2024

Kartka z brokatową choinką

 Cześć, tu Asia Szczurowska

Może i pogoda nie nastraja do robienia projektów bożonarodzeniowych, ale jak się policzy ile takich projektów trzeba zrobić dla rodziny, to łatwiej się do nich zmobilizować. A jeśli robisz kartki na zamówienie, to pogoda znaczenia nie ma, trzeba już zacząć tworzyć kartki dla Klientów:D

Na dzisiejszą inspiracje przygotowałam łatwą mediową kartkę z choinką.

Pierw zrobiłam tło, jedną z nowych masek użyłam dwa razy. Raz z zielonym i raz z czerwonym tyszem.


Dwa kolory brokatowej pasty nałożyłam przez maskę z choinką,


Na osobnym kawałku papieru w kolorze mojej bazy wyembossowałam napis.


Dodałam cekiny i koniec :)


Szybka, łatwa ale efektowna. A Wy robicie takie kartki?

Użyłam:

 
 


Kreatywnego dnia,



1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...