wtorek, 17 września 2024

Tagi na bożonarodzeniowe prezenty

Cześć,

Tu Asia Szczurowska. Uwielbiam robić tagi na prezenty dla rodziny. Dzisiaj mam dla was propozycję z tagami do bożonarodzenioch prezentów.

Użyłam naszego nowego stempla do takich tagów.

Na każdy z bilecików, odbiłam główny stempel trzy razy: jeden na grubszym papierze, dwa pozostałe na cieńszych. Te cieńsze wycięłam do wewnetrznej ramki te grubsze do zewnętrznej ramki.

Na grubszym papierze odbijałam tuszem do embossinku i pokryłam pudrami, na cieńszych zwykłym tuszem. Środek ramki pokolorowałam metalicznymi farbkami, aby ramka błyszczała.

W kolejnym kroku robiłam małe bileciki. Pierw strona z imionami, Odbiłam imiona przy pomocy stempli do scrabli oraz małe obrazki z zestawu do tagów. Obrazki kolorowałam metalicznymi farbami

Tagi mają dwie strony, na drugiej przybiłam stemple z życzeniami. Całość pochlapałam farbami z ramki.


A teraz kilka zdjęć z bliska







Te tagi kosztowały mnie trochę roboty, ale czy nie było warto? :)

Użyłam:
 
 











Kreatywnego dnia,





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...