środa, 25 września 2024

Kartki na Dzień Nauczyciela

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

 Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!


Za nami już niemal miesiąc roku szkolnego, a to oznacza, ze za dwa tygodnie swój dzień świętować będą nauczyciele. Z tej okazji warto pokusić się o zrobienie kartek, które są nie tylko unikatowym, ale i niekrępującym upominkiem, który na pewno sprawi wiele radości. Dlatego dzisiaj przynoszę Wam dwie kartki, do których wykonania niepotrzebne są właściwie papiery scrapowe, a samo wykonanie zajmuje niewiele czasu:

We're almost a month into the school year which means in two weeks' time we'll be celebrating Teacher's Day. It's really worth making some cards on the occasion, as they make not only unique but also a receiver-guilt-free gift that would surely bring much joy. And so today I bring you two cards for which you don't even need scrapbooking papers and are very quick to make:


Obie kartki mają tę samą kompozycję, różniąc się detalami wykończenia. Najpierw na panel kartonu naniosłam nieregularnie wzór z maski, a na tak przygotowanym tle ułożyłam stemplowane motywy książek, ołówków i jesiennych liści, które embossowałam złotym pudrem (zwróćcie uwagę, że puder na kartonie akwarelowym ma ziarnistą strukturę!) i pokolorowałam markerami wodnymi. Na koniec dodałam okolicznościowe napisy:

Both cards share the same design, with small differences in details. First I irregularly applied a stencil pattern upon a piece of cardstock and then arranged a cluster of stamped images of books, pencils and autumn leaves that I embossed with gold ep (notice how the ep gets structural on watercolour paper!) and coloured with watercolour markes. To finish the cards off I added stamped sentiments:


 

 

A tutaj macie przykład, jak możecie adaptować Wasze stemple do konkretnej sytuacji: oryginalnie ten okrągły napis ma w centrum lilię, która zupełnie nie pasowała mi do stylistyki, zatem zasłoniłam ją wyciętym z papieru kółkiem, na którym umieściłam stemplowanego kasztana :-)

Here's an example how you can adapt your stamps to a particular purpose: originally this round sentiment has a lily in the centre, but it totally missed the card's style, so I covered it with a paper circle and placed a stamped chestnut upon it :-)


Wierzcie lub nie, najdłużej zajęło mi wycinanie poszczególnych motywów :-) Cała reszta to dosłownie kilkanaście minut.

Believe or not, but the longest task was to cut out the images :-) All the rest took about a dozen minutes.


A oto użyte w kartkach produkty Agaterii:

Here's the list of Agateria products I used for the cards:

Maska Pismo 2

Maska Cyfry

Ołówek

Książki

Z okazji Dnia Nauczyciela - koło

Najlepsze życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

Zestaw stempli Jesienne liście

Zestaw stempli Owoce jesieni

Puder do embossingu złoty

 

I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!

 



1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł wycinania stempli! Wobec panującej mody na wycinanie, pomysł zasługuje na zapamiętanie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...