wtorek, 3 września 2024

Wpis z wakacji

 Cześć,

W sklepie już zimowo-świąteczne nowości a ja jeszcze z projektem wakacyjnym:)

Macie zdjęcia z wakacji? Chcecie dać im dodatkową oprawę, ale nie macie miejsca na LO czy pracę na HDFce? Oto moja propozycja - wpis do travel journala:) 


Tego typu wpisy zaczynam od wyboru zdjęć i dodatków. Zdjęcia są znad morza, zatem dodatki dobrały się same: maski z latarnią, falami i kotwicami oraz stemple z napisami i sercami. Dodatkowo pasta, pudry do embossingu i tusze. Niewiele, ale jaki efekt?
Pierw użyłam maski z latarnią, nałożyłam przez nią 2 koloru tuszu i pokryłam przezroczystym pudrem do embossingu. Na koniec dodałam biały mazak.
Kolejna była maska z falami, którą pokryłam niebieskim tuszem i pudrem do embossingu. Przez maskę z kotwicami nałożyłam pastę.
Napis odbiłam trzema kolorami tuszy i wycięłam. Wybrałam kolory pasujące do zdjęć i kolorów w tle.






Użyłam:

 
 
 

Kreatywnego dnia,













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...