piątek, 4 stycznia 2019

Karteczka na chrzest

Witajcie w nowym roku,

Dziś chciałam Wam pokazać upominek jaki niedawno stworzyłam dla mojego siostrzeńca.
Całość to kartka  i pudełko oczywiście z Rzeczy z Papieru.

Welcome in New Year,
I am going to show you a gift which I made to my nephew recently. This is a card and box, of course from Rzeczy z Papieru.


Zarówno pudełko jak i bazę kartki ozdobiłam wzorem z maski CONFETTI. Na kartce posypałam mokra jeszcze PASTĘ - brokatem.

I decorated the box and base of the card with pattern from CONFETTI stencil. I also sprinkled wet paste with glitter.


Tekturki również oczywiście z naszego sklepu ROZETKA IHS.
Dodatkowo zembossowałam je BIAŁYM PUDREM.

Chipboards are from our shop ROZETKA IHS. I also embossed them using WHITE POWDER.








Mam nadzieję, że mały Rafałek będzie miał tą pamiątkę na długie lata. A wy pozyskaliście kolejną inspirację.

I hope that little Michał will have this for a long time. And you get a next inspiration.

Przypominam, że 10 stycznia kolejny live z bardzo ciekawym tematem. Będziemy rozmawiać o maskach.
Dwa pierwsze live znajdziecie na naszym fanpage w zakadce filmy lub na naszym kanale na You Tube.
Zapraszam do oglądania

I remind that the on January 10th will be live with a very interesting topic. We will be talk about stencils. You can find my last two lives on our fanpage or YouTube channel. I invite you to watch them.



w pracy użyłam:


 


2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...