środa, 16 stycznia 2019

Tag z serwetką


Moją inspiracją do dzisiejszej pracy była prześliczna, duża tekturka - serwetka.
Tekturkę pomalowałam masą mikową w kolorze czarnym i po wyschnięciu nałożyłam kilka kolorów wosku.  Nie użyłam tym razem papieru scrapowego tylko czarny brystol i złoto perłowy papier ozdobny. Na złotym papierze zrobiłam za pomocą embosingu na gorąco efekt bardzo delikatnych spękań... Niestety nie widoczny na zdjęciu. 
Na tekturce ułożyłam kompozycję z foamiranowych kwiatów, które również potraktowałam dość grubo masą mikową. Do tej pracy wykorzystałam niezbyt udane kwiaty, które żal było wyrzucić, a idealnie nadają się do wszelkiego mediowania. Kompozycję uzupełniłam czarnymi, opalizującymi art stone, czarną gazą i lawendowymi cekinami. Całość delikatnie przemalowałam woskiem typu kameleon w kolorze niebieskim i gdzieniegdzie sypnęłam magicznym proszkiem.

My inspiration for today's work was gorgeous, large chipboard - napkin.
I painted the chipboard with a mica mass in black. When dry, I put on a few colors of wax.
I did not use scrap paper this time only black bristol and gold pearl decorative paper.
I composed a composition of foamiran flowers, which I also treated quite thickly with mica mass.
The composition is complemented by black,  iridescent art stone, black gauze and lavender sequins.
Whole gently I repainted chameleon wax in blue here and there and done I add the magic powder.




Użyłam / I used





Pozdrawiam / Regards





4 komentarze:

  1. Witam, bardzo lubię oglądać Twoje mediowe prace. Sama nie mam jeszcze wprawy, odwagi i materiałów na mediowe szaleństwa :) Z Twoich prac czerpię ciekawe wskazówki. Dziękuję :)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...