czwartek, 17 stycznia 2019

Serdeczne życzenia

Cześć!
Na dziś przygotowałam akwarelową kartkę ze stempelkiem "Serdeczne życzenia". Tło kartki wykonałam własnoręcznie - przy pomocy papieru, farb akwarelowych, maski i pasty modelującej. Kartkę ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatkami z foamiranu.

Hi everyone!
Today I'd like to share with you a card with a sentiment stamp. I made the card background using watercolor paper, watercolor paints, stencil and a modeling paste. I decorated my card with handmade foam flowers.





Wykorzystałam / I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

4 komentarze:

  1. Witam, kartka śliczna, delikatna, pełna wiosennego uroku :)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. O woooooow, to jedna z najpiękniejszych kartek, jakie ostatnio widziałam! Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, wiosenne kolory. Cudna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale slodziasne kolory:)! Cudowna:)!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...