sobota, 19 stycznia 2019

Kochanym Dziadkom

Cześć!/ Hey!
Mamy styczeń. Dla mnie najważniejsze święta w tym miesiącu to urodziny mojego syna i oczywiście Dzień Babci i Dziadka. Dlatego w ramach dzisiejszej inspiracji chciałabym Wam pokazać właśnie kartkę dla naszych Seniorów. 
Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji Agaterii Magic Dreams 3/6 , na które nałożyłam pastę strukturalną przez maskę "Kleksy". Następnie zembossowałam powstały wzór. Dodałam także piórka i listki wycięte z arkusza do wycinania. Mam nadzieję, że kartka spodoba się Dziadkom.


It's January. For me, the most important days in this month are my son's birthday and, of course, Grandmother and Grandfather's Day. Therefore, as part of today's inspiration, I would like to show you a card for our Seniors. 
I've used papers from the Agateria's collection Magic Dreams 3/6 , and some structural paste through a mask "Kleksy" on it. 
Next step was embossing the pattern I've made. I also added some feathers and leaves cut from the sheets for cuttig. I hope this card will be a pleasure for the Grandparents.






 I used:
Wykorzystałam:

Pasek 1 z kolekcji Magic Dreams
Pasek 3 z kolekcji Magic Dreams
Papier Magic Dreams
MASKA / SZABLON KLEKSY
 Pasta modelująca 125 ml
Puder do embossingu  
Pozdrawiam,
Minia:)
 

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...