poniedziałek, 7 stycznia 2019

Mroźnie i zimowo

Styczeń już w pełni, a śniegu na Pomorzu jak nie było, tak nie ma (no, z ręką na sercu był aż 3 dni). Marzą mi się pięknie uśnieżone i skrzące mrozem drzewa, na tle błękitnego nieba. I to widać w mojej pracy, którą przygotowałam dla Was na dzisiaj. Jest to ozdoba do powieszenia, zrobiona na bazie tekturkowej bombki. Przyozdobiłam ją papierem z kolekcji Oh Hello Spring, trochę podniszczyłam brzegi i nałożyłam pastę modelującą, jako imitacja śniegu. Tą sama pastę nałożyłam przez szablon z gwiazdkami i wykonałam zdobienie. Głównymi bohaterami tej pracy są: Wilczomlecz nadobny, który zrobiłam z foamiranu oraz tekturkowa gwiazdka - potrząsałka (shaker). Elementami uzupełniającymi kompozycje są szyszki modrzewiu oraz gałązki brzozy z mojej działki, zapach dodają- suszona pomarańcza oraz kora cynamonowca, natomiast listeczki uzyskałam z odbitek stempla Ostrokrzew. Wszystko pomalowałam na biało techniką suchego pędzla, lekko rozwodniona pastą modelującą. Prace wykończyłam (tak tak) brokatem (a jakże!) oraz kokardką ze sznurka bawełnianego z doczepioną śnieżynką z zestawu tekturek. I gotowe!

January is already on, but still there is no snow in Pomerania (honestly there were total 3 days with snow). I dream of a beautiful snow and frost covering trees, glistening in a blue sky background. It is clearly visible in my work, which I have prepared for you today. My proposition is an ornament to hang, made on the basis of a cardboard bauble. I decorated it with the paper from the Oh Hello Spring collection, which I distressed at the edges a bit, and put on the modeling paste, as an imitation of snow. I applied the same paste through the stencil with stars and made decorative pattern. The main characters of this work are: Poinsettia, which I made from foamiran, and a cardboard star shaker. Elements complementing the compositions are: larch cones and birch twigs from my garden, the scent adds are from dried orange and cinnamon bark, while the leaves were obtained from the Holly stamp. I painted everything in white in a dry brush technique, with slightly diluted modeling paste. I finished the work (yes, yes) with a glitter (of course!) and a bow made of cotton string with attached cardboard snowflake from a set. And done!






W pracy użyłam:
I have used:

 

 



Mam nadzieję że spodobała się Wam moja inspiracja :)

I hope you liked my inspiration :)





8 komentarzy:

  1. Witam, jak zawsze zachwycam się Twoimi pracami i ich świetnymi zdjęciami. Czarują mnie i inspirują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry! Bardzo dziękuję Ci za tak miły komentarz. Cieszę się, że podobają się Tobie moje prace, a jeszcze bardziej, że inspirują! :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...