poniedziałek, 14 stycznia 2019

Klasycznie Walentynkowo

Czas Świąt właśnie się skończył, bombeczki i lampki poszły do szuflad. Nastaje teraz sezon Walentynek. Mam dla Was dzisiaj propozycję klasycznej kartki Walentynkowej, prostej w wykonaniu, ale dzięki błyszczącym elementom, jak miedziany puder do embosingu, którym postemplowałam serce czy pasty brokatowej, która położona przez maskę z napisami, wygląda efektownie. Jak zawsze finalnie dodałam stosowny napis i pochlapałam delikatnie prace czarnym gesso. Całość zamontowałam na kraftowej bazie A6 i gotowe!

Christmas time has just ended, the baubles and lights went into the drawers. The Valentine's season is incoming. Today I have for you a proposal of a classic Valentine's card, simple in performance, but thanks to the shiny elements, like copper embossing powder which I have stamped with a heart and glitter paste put through a mask with inscriptions, looks brilliant. As always, as final touch I have added the appropriate inscription and splashed card gently with the black gesso. I glued all decoration on the A6 kraft base and it's ready!








W pracy użyłam:
I have used:
 
 


Miłego dnia!
Have a lovely day!



2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...