czwartek, 24 stycznia 2019

WIELKANOCNIE

Witajcie Kochani:),
tak mnie urzekły stemplowe magnolie,
i wiosenny kogut, że tym razem postanowiłam
pokazać Wam 1-wszą w tym roku
 wielkanocną kartkę:).
Do jej wykonania użyłam oczywiście
kolorowane techniką magnolie 
oraz pokolorowanego 
tuszami Distress Oxide koguta:).

Hello Everyone:),
I was so attracted by the stamp with magnolias and the spring rooster that I decided this time show you first in this year Easter card :). I make  it coloring magnolias with THIS technique  and rooster coloring  using Distress Oxide inks :).














Użyłam:
I used:





oraz






Mam nadzieję, że moją kartką
wprowadziłam Was w wiosenny klimat:).

I hope that with my card
 I've introduced you to the spring atmosphere :).


pozdrawiam cieplutko:)
Warm hugs:)





1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...