wtorek, 27 sierpnia 2024

Bożonarodzeniowa kartka z aniołem

Hejka :) 
Lato się chyli ku jesieni, a na skrapowym rynku pojawiają się zimowe nowości. Nie mogłam się powstrzymać gdy dostałam Agateryjne nowości i stworzyłam pierwszą bożonarodzeniową kartkę. 
Zaczęłam od przygotowania bazy. Pierwszą warstwę wycięłam z papieru skrapowego w szarym kolorze, drugą warstwę stworzyłam z białego papieru, na którym odbiłam wzór maską w sposób odwrotny. Na maskę śnieżynki spadające  nałożyłam tusz po czym spsikałam to wodą i dopiero tak odbiłam wzór na papierze - wyszło jakby rozbite tło z wzorem śnieżynek. 
Na środku kartki przykleiłam wycięte wykrojnikiem gałązki w kształcie wianka, a na środku przykleiłam przepiękną wycinankę Anioł Bombka.
Do wianka dołożyłam kompozycję z kwiatów z tkaniny, papierowych listków ostrokrzewu i zembossowanych pudrem Diamentowy Pył, gałązek jemioły odbitych stemplem Jemioła 3D . Aby nadać zimowego charakteru kwiaty posypałam skrzącym się brokatem. 

Dopełnieniem kartki jest napis ze stempla Świątecznego czasu pełnego nadziei i pokoju. 

I pierwsza w tym roku karteczka świąteczne gotowa :)
Jak tak dalej pójdzie to do grudnia zasypiemy Was świątecznymi nowościami ;) 



Pozdrawiam ciepło, 
Ewelina UNANA






1 komentarz:

  1. Witam drogie osoby.
    Przyszedłem do Państwa z bardzo ciekawą propozycją. Rzeczywiście, jesteśmy bardzo wiarygodną organizacją i specjalizujemy się w pomocy finansowej. Niezależnie od Twojej sytuacji czy pozycji społecznej, skontaktuj się z nami bardzo szybko, aby uzyskać pewną, bezpieczną i szybką pożyczkę.

    E-mail: kristinajohansson08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...