sobota, 31 sierpnia 2024

Zakładka znad morza

Witajcie w ostatnią wakacyjną sobotę ☀️ Już za chwilę rozpoczęcie roku szkolnego, powrót do zeszytów, książek. A do książek przyda się zakładka - taka w morskim wakacyjnym klimacie, przywołująca miłe letnie wspomnienia:

Tło zakładki to papier akwarelowy ozdobiony morskimi falami, które wykonałam przy pomocy maski i pasty modelującej. Przy brzegach, w kilku miejscach odbiłam też stempelek z motywem kropelek wody i pokryłam białym embossingiem. Po wysuszeniu naniosłam pigmenty akwarelowe Color Glow w odcieniach błękitu i turkusu. Pigmenty nadają piękny delikatnie metaliczny połysk (niestety bardzo trudno uchwycić to na zdjęciach).


Na tak przygotowane tło przykleiłam lekko poszarpany pasek gazy, a na nim umieściłam stemplowane morskie motywy z zestawu wakacyjnego. Stempelki odbiłam czarnym tuszem i pokryłam bezbarwnym pudrem do embossingu - to ostatnio mój ulubiony sposób - dzięki temu linie odbitego stempla są wyraźne i zabezpieczone podczas kolorowania. Tym razem stempelki kolorowalam farbkami i kredkami akwarelowymi. Na zakończenie w kilku miejscach przykleiłam błyszczące cekinki,  dodałam wstążki i sznureczki. Myślę, że jeszcze dziś użyję tej zakładki podczas wieczornej lektury 😉📖

Do tej pracy użyłam następujących produktów:

Pozdrawiam serdecznie ❤️ 

Ania - Craftowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...