środa, 21 sierpnia 2024

Na zawsze razem

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!

Jak po tytule łatwo się domyślić, wciąż działam w temacie ślubnym - taki wszak mamy sezon ;-) Tym razem przynoszę Wam ramkę na ślubne zdjęcie:

As you can easily guess by the title, I'm still working in the wedding zone - that's the season after all ;-) This time I bring you a wedding photo frame:


Bazą mojej ramki jest piękna stylizowana tarcza zegara z HDF. Pomalowałam go rozwodnioną pastą modelującą - świetnie zastępuje farbę akrylową! :-) Dodałam też "postarzenia" złotą akrylówką:

The base for my frame is a beautiful vintage-style HDF clock face. I painted it with a watered-down modeling paste - it perfectly works as acrylic paint in that form! :-) I also added some distressing with gold acrylic paint:


Na tak przygotowanym tle umieściłam kompozycję ze zdjęciem, którą ozdobiłam Agateriowymi stemplami: sentencjonalną definicją małżeństwa:

Upon thus prepared background I placed my paper and flower combo with the photo on top, and I decorated it with Agateria stamps: a definition of marriage:


...oraz dwoma napisami, które złożyłam razem jako tytuł. Oba te elementy embossowałam złotym pudrem, po który sięgam zawsze, gdy używam misternych, drobnych stempli:

...and two sentiments that I combined into the title. I embossed the sentiments with gold ep, my go-to powder for intricate detailed stamps.


Kompozycję kwiatową zaś uzupełniłam listkami magnolii stemplowanymi na kalce i embossowanymi pudrem diamentowym.

The flower cluster is completed with magnolia leaves that I stamped on vellum and embossed with diamond ep.



Całość, lekka i romantyczna, będzie z pewnością miłą pamiątką i ozdobą wnętrza:

The whole design, light and romantic, would certainly make a nice keepsake and a home decor piece:


A oto wykorzystane produkty z Agateriowych półek:

Here are the Agateria products I used:

Zegar HDF 30 cm

Stempel Dwa serca...

Stempel Razem

Stempel Na zawsze

Zestaw stempli Flower Garden - Magnolia

Pasta modelująca 

Puder do embossingu Złoty

Puder do embossingu Diamentowy pył

 

I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...