środa, 7 sierpnia 2024

Wpis do AJ z hortensjami

Hejka :) 
Macie czasem tak, że tworząc jakiś projekt przygotowujecie materiały, które Wam zostaną niewykorzystane?
Ja często robię na zapas kwiatów czy listków, które lądują później na innych projektach.
Dziś mam dla Was w ramach inspiracji wpis, do którego użyłam papierowych kwiatów hortensji, jakie zostały mi po ostatnim lajwie prowadzonym dla Agaterii. 
Jeśli chcecie zobaczyć proces ich tworzenia to zapraszam do obejrzenia zapisu transmisji KLIK TUTAJ. 



Tworząc tło zaczęłam zrobienia wzoru maską geometryczną i tutaj z jednej strony najpierw zrobiłam embossing białym pudrem. Na tak zrobiony wzór nałożyłam płynną akwarelę dzięki czemu wzór pięknie się uwydatnił, a akwarela stworzyła cudowne zacieki. 

Z drugiej strony kartki dodałam przez tę samą maskę geometryczną wzór już tuszami - zyskując odwrotność kolorystyczną. Dodałam też wzór przez maskę dmuchawce oraz embossing białym pudrem stempla pismo ozdobne.

 Tuszem dodałam też wzór przy użyciu stempla koniczynka marokańska oraz stemplami hortensje - tymi samymi, które wykorzystałam do stworzenia kwiatów. Na koniec wystarczyło poukładać kwiaty, dodać naklejki, obrysować poszczególne elementy i pochlapać metaliczną farbką :) 
Jak się Wam podoba takie połączenie mixmediowego tła z papierowymi kwiatami? 


Wykorzystane produkty: 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...