niedziela, 11 sierpnia 2024

 Morski Decor


Dziś przenoszę Was na piaszczystą plaże i malownicze wybrzeże. A to za sprawa morskiej dekoracji pełnej szumu wiatru i zapachu morza.


Bazą projektu jest hdf-ka w bardzo uniwersalnym kształcie, na której można wyczarować nie tylko morze, ale wiele ciekawych pomysłów. Dolną część ozdobiłam  morską grafiką, górną natomiast pomalowałam i dodałam jej struktury za pomocą maski z kotwicami.



Aby stworzyć ciekawe tło do maski dodałam dodałam kolory błękitu i brązu. Wykorzystałam do tego stempelki pisma i chlapań, mieszając kolorystykę granatowych i brązowych odcieni.


Mata na zdjęcia również została ozdobiona w podobny sposób. Dostała wzór maski i stempelków, aby projekt był spójny, a miejsce nie zostało pustą plamą w projekcie.




Kompozycję budują skrapki, muszelki wykonane ze stempelków i morskie tekturki. Idealnie pasują tutaj tekturki morskich roślin.



Wśród elementów wybija się czerwony napis memories, który współgra kolorystyką z grafiką umieszczona na spodzie hdf-ki. Tekturka została pogessowana, a następnie potuszowana na czerwono.


Po prawej stronie maty na zdjęcia wykonałam większą dekorację z kwiatami, a głównym jej elementem jest koło sterowne. Zostało ono delikatnie pobarwione tuszem w kolorze vintage foto, aby nadać mu charakter postarzenia. 


Cały tutorial znajdziecie na naszym kanale You Tube, gdzie pokazuję kolejne etapy tworzenia.


 Śle pozdrowienia Paulina @mazurekart

Materiały:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...