wtorek, 13 sierpnia 2024

Magiczne ATC

 Cześć, tu Asia Szczurowska

Co najbardziej lubicie w ATC? Ja wymianę, tą na żywo. W cztery oczy. I to zaskoczenie jak zerkam na kartkę z  tyłu i się dowiaduję z kim się właśnie wymieniłam:) Oraz to jak ludzie do mnie wracają - Ty jesteś Asia? ATC to takie nasze małe wizytówki. A moje są różne, jak to z moją twórczością bywa:D

Tym razem wybrałam czarną bazę, na którą nałożyłam szary tusz przez maskę. Jeną z moich ulubionych - maskę z cyferkami. Widzicie ją w tle?
Następnie nałożyłam metaliczne pasty przez maskę z bąbelkami. 
Stempelek z przeszyciami dopełnił całości.  Z tła byłam zadowolona, brakowało głównego elementu. Padło na strzałki.
Wybrałam kilka stempelków i część odbiłam czarnym tuszem na białej kartce a jeden białym tuszem na czarnej kartce. Macie dobry biały tusz, który nie wygląda jak szary?
Strzałki wycięłam, nakleiłam i ATC prawie gotowe. Pozostało wklejenie Agateriowych plecków.



Użyłam:




kreatywnego dnia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...