wtorek, 6 sierpnia 2024

Kartka - piękna a prosta

 Cześć, tu Asia Szczurowska z kolejną kartką.

Jeden z moich lajwów, na których planowałam robić kartkę Agata wspomniała że to coś nowego. Bo ja za często kartek nie robię. Jednakże, jak są stemple które mnie inspirują, to kartki same się robią :)

Stemple z polnymi kwiatami odbiłam kilka razy. Następnie pokolorowałam kartki farbkami akwarelowymi. Robiłam to bardzo delikatnie. Używałam różnych kolorów, więc trochę zgubiłam to, że użyłam mniejszego stempla:)
Napis "smile!" wyembossowałam czarnym pudrem i wycięłam precyzyjnie - ładnie wyszło, prawda?:D
Na koniec całość pochlapałam metalicznymi akwarelami. Zaznaczyłam też nimi cienkie kreski na kwiatach.
Ahh ten błysk. Pięknie się komponuje z cudownymi, delikatnymi kwiatami.
Jak wam się podoba moja kartka?

Użyłam:


 




 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...