wtorek, 15 października 2024

Buty elfa

 Cześć, Tu Asia Szczurowska Łapkodzieło.

Kilka lat temu sprawiliśmy sobie rodzinny prezent na święta - sesję zdjęciową. Do tej pory wykorzystuję te zdjęcia do swoich projektów. Może już stare ale czuję się z nimi lepiej niż z świątecznymi grafikami z internetu :)

Jako bazę wykorzystałam buty elfa. Kto był na live, na którym Agata prezentowała nowości Bożonarodzeniowe ten wie, że te buciki to moja zachciewajka:)


Baza jest dwuwarstwowa i nad każdą pracowałam oddzielnie (przed sklejeniem) mając na uwadze że muszą do siebie pasować. 
Wszystko pokryłam gesso a następnie pokolorowałam kolorem kremowym. Jak to było całkiem suche to przykleiłam 3 warstwy taśmy washi i ściągnęłam środkową, w ten sposób powstały mi paski o mniej więcej równych odstępach. Paski te pokolorowałam na czerwono. Jak wszystko było suche to zdjęłam taśmy i miałam rajstopy w paski.


Lubię używać shakerów ATC jako ramki do zdjęć. Nie mialam shakera bez dodatków, więc wycięłam niepasujący mi element. Shaker jak i małe HDFki pokryłam farbami a później pudrami do embossingu.




Użyłam:

 
  
 



Kreatywnego dnia







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...