środa, 9 października 2024

Mixmediowy przybornik hallowenowy

 Hejka :) 

Czasami lubię sięgnąć po media i czarować nimi.
I tak wyczarowałam mixmediowy przybornik na karteczki w klimacie halloween. 




Bazę z hdf Kubik na karteczki skleiłam i dodałam wzory z pasty modelującej przez maski - pajęczyna i bąbelki.  Całość pomalowałam czarną farbą. Po wyschnięciu zaczęłam nakładać woski w 3 kolorach - turkusowym, niebieskim i złotym, dzięki czemu uwydatniły się wzory i organizer zaczął się pięknie mienić. Na koniec dodałam napisy ze stempla Tło pismo ozdobne poziome odbite białym tuszem oraz chlapania czarną farbką i półperełki. 



Myślę, że taki kubik na karteczki w okresie halloweenowym
świetnie nada się też jako pojemnik na cukierki :) 

Pozdrawiam ciepło,
Ewelina - Unana

Użyte produkty: 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...