niedziela, 13 października 2024

 Świąteczna Skarpeta


Dzisiejsza inspiracja przeniesie Cię w świąteczne klimaty, wprowadzi w czas oczekiwania na magię świąt, bo dzisiejszy projekt to mikołajowa skarpetka. Bazą projektu jest hdf-ka, składająca się z dwóch elementów, podstawowej i ramy.


Część podstawową pokryłam gesso, a następnie farbą akrylową o bezowym kolorze. Dekoracyjnym akcentem przyciągającym uwage są brokatowe gwizdki wykonane za pomocą maski.


Drugą warstwę hdf-ki pobarwiłam na ciemno zielony kolor, dodając delikatny błysk złotego wosku. Boki dekoracji pokryłam brązowym tuszem, nadając projektowi vintagowy klimat.


Górna część to mocno rozbudowana kompozycja świąteczna. Jej podstawa jest wianek ze śnieżynek oraz tagi i bileciki wykonane za pomocą stempelków.


Wśród gałązek i koronki umieściłam tekturki szyszek, ale również wyembossowane na złoto tekturki śnieżynek, które pozostały mi z wianka.


Przestrzenność kompozycję uzyskałam układając naprzemiennie gałązki i tagi. Dodając koronkę w jasnym kolorze kontrastującym z ciemna zielenią. 


W dolnej części kompozycji umieściłam świąteczny napis. Wykonałam go za pomocą  stempelka i złotego pudru do embossingu. Biały papier został postarzony brązowym tuszem, tak a by pasował do projektu.


Kulminacją kompozycji są czerwone kwiaty poinsecji wykonane z tkaniny, ozdobione złotym brokatem i cekinami. W dodałam zieloną wstążkę gnieciuszkę, aby dopełnić kompozycji.


Mam nadzieję, że projekt Wam się, spodoba i zachęci do pracy z zimowymi hdf-kami. Wiele nowych wzorów dostępnych jest w Agateriowej ofercie, zajrzyj do sklepu i wybierz coś dla siebie. Koniecznie pochwal się efektami na naszej grupie inspiracyjnej.



Całość procesu tworzenia i wszystkie szczegóły znajdziesz na naszym kanale YouTube.

 
A materiały wykorzystane w projekcie tutaj:


Ślę pozdrowienia
Paulina Klich-Mazurek 
Mazurek-Art













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...