wtorek, 22 października 2024

Jesienny tag

 Jesienne projekty rozgościły się w naszych skrapkątach na dobre. 
W Agaterii pojawiło się sporo jesienno-halloweenowych nowości,
które zachęcają do tworzenia. 
Chciałabym Wam dziś pokazać tag w jesiennym klimacie jaki stworzyłam. 


Zaczęłam od odbicia stempla pajęczynki i zembossowania go czarnym pudrem.
Na tak przygotowane tło dodałam koloru przy pomocy color glow by następnie użyć stempli: liście zestaw 3, tło kreseczki, tło kropeczki. 
Przykleiłam grafikę od Maremi, dodałam wycinankowy
napis WIETRZNIE MŁODA i chlapania :) 
Dodałam drugą warstwę z kraftowego papieru, na której też odbiłam stempel
liście zestaw 3 oraz pomarańczową wstążeczkę. 


Nowości stempelkowe są idealne do zabaw twórczych,
a wycinankowe napisy świetnie uzupełniają projekty :) 

Użyte produkty: 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...