wtorek, 22 października 2024

Magiczna chatka

 Cześć, tu Asia Szczurowska Łapkodzieło.

W ostatnim czasie było u nas dużo projektów bożonarodzeniowych.

Ja postanowiłam wprowadzić mały oddech od tego tematu i przygotować coś magicznego - dekorację z wróżką.

Z Wielkanocy została mi baza jajko i ją wykorzystałam jako domek wróżki. Położyłam na nią białe gesso a następnie Agateriową pastę. Do pasty wybrałam wzorek z roślinnymi zawijaskami. Całość pokryłam mgiełkami. Uwielbiam jak mgiełka się zbiera w zakamarkach pasty :)


HDFowe ornamenty pokryłam białym gesso i woskami, użyłam dwóch kolorów wosków by dodać przestrzenności.

Ramka trochę mi się nie mieściła, więc musiałam ją uciąć na dole.

Liście pokryłam białym gesso oraz pudrem do embossingu. Embossing na grawerowanych tekturkach to jest coś!


Na koniec dokleiłam wróżkę i dodałam brokatu.





Użyłam:

 
 


Kreatywnego dnia,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...