sobota, 19 października 2024

Kartka z życzeniami

 Witajcie🤗 Już za chwilkę na agateriowym blogu zrobi się całkiem zimowo i świątecznie, ale zanim to nastąpi przygotowałam jeszcze jedna karteczkę uniwersalną, prosta ale jednocześnie efektowną, która dobrze sprawdzi się w roli upominku imieninowego bądź urodzinowego:

Tło przygotowałam za pomocą stempli napisów z zestawu sentencji. Wybrane teksty ułożyłam na bloczku, odbiłam tuszem do embossingu i pokryłam białym pudrem. Następnie naniosłam tusze w odcieniach różu i fioletu. Na koniec przetarłam chusteczką, aby zdjąć tusz z napisów. W kilku miejscach również dodałam chlapania wodą, aby powstały nieco jaśniejsze plamki. 

Karteczkę udekorowałam stemplowanymi kwiatami, które zembossowalam pudrem w kolorze różowego złota i pokolorowałam metalicznymi farbkami akwarelowymi. Dodałam też odrobinę sizalu oraz listki, embossowane białym pudrem na kalce - bardzo lubię delikatny efekt, jaki dzięki temu powstaje. 





Dla wykonania tej pracy użyłam następujących produktów:


Pozdrawiam serdecznie ❤️ 

Ania-Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...