wtorek, 8 października 2024

Ciastek - ATC

 Cześć, tu Asia Szczurowska Łapkodzieło.

Wybieracie się na zlot w Krakowie? Ja mam nadzieję że uda mi się tam zawitać. Na tą okazję przygotowałam nawet karty ATC z pierniczkami.


Do przygotowania tych kart użyłam niewiele produktów, ale czasem niewiele potrzeba by było ładnie i wyjątkowo.


Pełny pierniczek odbiłam na papierze craft przy pomocy tuszu wodnorozpuszczalnego. Tusz rozmazałam i dodałam więcej brązu o różnych odcieniach. Widzicie te nierówne kolory? Brązowe plamki? To właśnie te akwarele. Następnie wyembosowałam na biało obrys, pomalowałam na złoto część elementów i wycięłam.


Na małych karteczkach tuszem podobnym do koloru tła naniosłam wzór przez maskę. Posypałam go przeźroczystym pudrem do embossingu i uzyskałam papier z efektem 3D.


Jak pierniczki craft to i baza craft. Przybiłam na niej jedne z moich ulubionych stempli do tła i pochlapałam złotą i białą farbą. Na odwrocie przybiłam Agateriowe plecki.


ATCiaki będę miała do rozdania w Krakowie. Może się załapiemy na wymiankę?:)

Użyłam:



Kreatywnego dnia,









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...