poniedziałek, 12 listopada 2018

Boże Narodzenie

Powoli ruszam ze świątecznymi pracami chociaż nadal u mnie bardziej jesiennie niż zimowo. W bożonarodzeniowych pracach nadal króluje u mnie biel, błękit skrzy się brokat. Mniej tradycyjnej czerwieni i zieleni, które pojawiają się raczej w dodatkach.
Do wykonania dzisiejszej karki użyłam stempla Boże Narodzenie, który zembossowałam srebrnym pudrem, oraz wykrojników: Wianek 1 i Gałązka 1. Wykorzystałam kolekcje Oh hello spring, arkusz 3/6 oraz wycinanki latarenki.

I am slowly moving with Christmas works although I am still more with autumn than winter. In Christmas works, I still reign supreme in white, blue sparkles brocade. Less traditional red and green, which appear rather in additions.

To make today's neck I used a Christmas stamp, which was made with silver powder, and blanks: Wanka 1 and Gałązka 1. I used the Oh hello spring collection, 3/6 sheet and the lantern cuttings.
 

 Użyłam / I udes:





Magda
 


1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...