środa, 14 listopada 2018

Kochanie, na dworze jest zimno.


Witam Was ponownie na blogu Agaterii.
Nie wiem jak Wy ale ja już odrobinę tęsknię za białymi pejzażami. Z tej tęsknoty zrodził się pomysł na dzisiejszą inspirację.
 Przygotowałam zimową karteczkę z shaker box'em w kształcie okna.
Za shaker'em umieściłam grafikę z ośnieżonym widokiem, którą potraktowałam delikatnie białym brokatem, a do wnętrza wsypałam odrobinę sztucznego śniegu, kilka kryształków imitujących lód i szczyptę skrzącego brokatu. 
Okienko udekorowałam niewielką kompozycją z własnoręcznie zrobionymi kwiatami z foamiranu i suszem florystycznym. Całość wieńczy napis w języku angielskim - "Kochanie, na dworze jest zimno". Taką właśnie zimę lubię najbardziej.... zza okna. 

I greet you again on the blog Agaterii.
I do not know about you but I already miss white landscapes. From this longing an idea for today's inspiration was born.
I prepared a winter sticky note with a window-shaped shaker box. Outside the window I placed a graphic with a snow-covered view, which I treated gently with white brocade. 
I poured in a little artificial snow, a few crystals imitating ice and a pinch of sparkling brocade.
I decorated the window with a small composition with hand-made foamiran flowers and floristic drought. The whole is crowned with an inscription in English - "Baby, it's cold outside."
This is the winter I like the most .... from behind the window.










Wykorzystałam /  I used



Pozdrawiam / Greetings






5 komentarzy:

  1. Zachwycająca kartka, wspaniale ozdobiłaś okienko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie ociepliłaś ten zimowy widoczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka z cudownym zimowym widoczkiem :) Ja też tęsknię za prawdziwą , bieluśką zimą , ze śniegiem leżącym na polach , na parapetach pokrytych lodowymi gwiazdkami okien , mrozem , no i powoli za świętami i oby były białe :) A tymczasem będę tutaj zaglądać aby nacieszyć oczy :) Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...