wtorek, 20 listopada 2018

Vintage Christmas

Lubicie vintage'owe klimaty? Ja bardzo i dlatego mam dla Was dzisiaj propozycje dwóch kartek w tym właśnie stylu i typowo świątecznych kolorach. 

Do you like vintage style? I do very much and that's why I have today an inspiration for you, two cards in this style and in typical Christmas colours.



Pierwsza z nich, to klasyczny świąteczny wianek do ozdoby którego użyłam czerwony brokat imitujący jagódki. Wnętrze wianka zapełniłam drobnymi nitkami sizalu, które również posypałam brokatem. Wszystkie elementy kartki postarzyłam tuszem distress- vintage photoKompozycję zamknęłam napisem z życzeniami, który wykonałam za pomocą białego pudru do embossing'u. 

The first one is a classic Christmas wreath where I have used a red glitter imitating berries. I filled the inside of the wreath with small threads of sisal, which I also sprinkled with glitter. All elements of the card were aged with distress ink - vintage photoI have finished composition with a Christmas message, which I done with white embossing powder.




W drugiej kartce wykorzystałam motyw choinki, którą postemplowałam tuszem distress i dodałam do kompletu prezent. Oba elementy, tradycyjnie, obsypałam brokatem. Tło choinki zdobią stemplowane śnieżynki. Pracę wypełniłam sizalowymi nitkami posypanymi, a jakże, brokatem i dodałam świąteczny napis, tak samo jak w kartce pierwszej, wykonany białym proszkiem do embosing'u. Tu również wszystkie elementy potuszowałam tuszem distress - vintage photo

In second card I've used the Christmas tree theme, which I've stamped with distress ink and added a gift box to the set. Both elements, traditionally, I've covered with glitter. Christmas tree's background is decorated with stamped snowflakes. I've filled the work with sisal threads sprinkled, of course, with glitter and added a Christmas inscription, just like in the first card, made with white embossing powder. Here, I also stained all the elements with distress ink - vintage photo.





W pracy użyłam:

I have used:




Mam nadzieję, że moja propozycja zachęci Was do wypróbowania tego stylu w Waszych pracach :)
Miłego dnia!

I hope that my proposition will encourage you to try this style in your works :)
Have a nice day!


1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...